Önce 5 büyük tahta yemek kaşığı unu kaba koydum. Tuzunu bir yemek kaşığı olarak ekledim. Sonra unun ortasını havuz yaptım ve içine yoğurdu koyalım. Miktarını sorarsanız 5-6 yemek kaşığı diyebilirim. İçine paket hamur kabartma ekleyin. Kulak memesi yumuşaklığına gelinceye kadar yoğurun. Yarım saat kadar dinlendirirsenin daha güzel oluyor. Sonra oklava yardımıyla biraz kalınca açıyoruz. Benim kare şeklim var onunla yapıyorum, bardak yardımıylada kalıplar kesebilirsiniz. Kızdırılmış yağda pofuduk pofuduk oluncaya kadar kızartalım. İnanın denemenizi tavsiye ederim. Özellikle kahvaltılarımızın vazgeçilmezi oldu.Uzerine bal

, recel yada sarelle.... Damak zevkinize göre isteğinize kalmış, yaparsanız yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden afiyet olsun :)

Profil

Fotoğrafım
Paylaşımlarımızda görüşmek buluşmak dileğiyle... Sevgiler,

Popüler Yayınlar

Sayfamı beğendiniz mi ?

Günlük Burçlar

Günlük Burç Falınız

Gülcan'ın Penceresinden

sinema

Gazeteler

Takipcilerim

Etiketler